google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Almindelig og ualmindelig tilsvining af mangt og meget – Uden Relevans

6. jan. 2010

Almindelig og ualmindelig tilsvining af mangt og meget

Min dovenskab og min muse har været i slåskamp, dovenskaben har i nogle dage haft musen i en Tombstoneposition (nok lidt svært at google, det er et wrestlermove fra gode gamle Undertaker) forskellige tanker, ting og sager har kørt Nascar 500 i mit hovede, så nu er dovenskaben arkiveret og jeg grifler løs som Moses på bjerget.

Så her i no particular order en liste over folk der skal have en dumflad med den ti kilos nytårstorsk Claus Bondam nægter at modtage.

For at blive i samme boldgade.

Ekstra Bladet for over skriften "Er du vimmer for en bimmer, "BMW præsentere M1 med 350 heste".

Ekstra Bladet for at blive ved med at tvære rundt i hvornår den stakkels pige fra Hææææænnaaang! blev slået, kvalt og voldtaget og i hvilken rækkefølge.

Den dame der TYDELIGVIS ikke har læst min ansøgning, som lige har sendt mig et standardsvar.

Den person der INSISTERER på at parkere ulovligt bag min bil, der holder yderst i Pbåsen, så jeg må lave fenderbenderfinten for at komme ud når jeg parkerer der.

TV2News for ikke at sende andet end vejrudsigter og reklamer konstant.

Facebook for at blokere for "The Suicide Machine" (En side hvor du lynhurtigt kan slette dine onlineprofiler i et hug).

Januar for at være den nye november.

Burberry for at lave et fnuggende Cashmerehalstørklæde.

osv osv osv

Til sidst Motorhead, så kan det kun blive en god dag alligevel!

6 kommentarer:

Zette sagde ...

Hov, glemte du ikke DF og Peter skråtop, der altid er på min skærm i den ikke-eksisterende sag om attentatet mod en nobody-tegner?

Uden Relevans sagde ...

Jo jo man må gerne fylde på!

Ibs sagde ...

Men i det mindste kan du jo fenderbende hans bil, når du så kører ud. Køb en Land-Rover, så er det meget sjovere. Stålfendere bender ik så nemt.

Kagekonen sagde ...

Det Ibs sagde... eller lev med de buler livet gi'r :o) Efter den første bule, er man slet ikke så sart mere...

Og hvis du stadig er negativ så tænk lige på Modige Karen, som tør tage bladet fra munden og fortælle en vis tegner sandheden. Se der er en kvinde der har mandet sig op :o)

Uden Relevans sagde ...

Modige Karen? who??

Kagekonen sagde ...

Karen Thisted selvfølgelig...

Send en kommentar