google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); En Tsunami af lort og bræk – Uden Relevans

30. jan. 2010

En Tsunami af lort og bræk

Dobbelt op på wahey! Din favorit rullestolsgangster svinger igen gangstativet.

Er der noget federe end at træde ud af en af de dersens nymodens flyvemaskiner, iført flipflops (klipklappere på dansk) Bermudashorts samt en tynd Liverpoolspillertrøje af nylon?

Næe siger du efter at have tænkt lidt over det imens du uforvarende er kommet til at gnide dig selv på hagen (tjek det Sherlock det GJORDE DU!).

Jow...når lufthavnen er Kastrup og vejret er en million below.

Mere følger i morgen når jeg engang står op.

Ka i holde jer munter!

Overskriften bliver uddybet i morn.

4 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Velkommen hjem. Og jo, jeg tog mig til hagen, men det var jeg begyndt på allerede inden jeg læste indlægget - tæller det så?

Iøvrigt har jeg ikke medlidenhed med din hjemkomst, du har trods alt været væk fra det her minus en million below - en anden én skal snart ud i natten i tætsluttende heldragt og ikke så meget andet.

Marie sagde ...

Velkommen hjem - spændt på mere historie.

Zette sagde ...

Jeg gnubbede mig ikke på hagen, jeg kløede mig i hovedbunden, Watson!

Eric sagde ...

Jeg rystede vantro på hovedet og ramte ved siden af. Havde du regnet med, at vinterbyggen ville være høstet, bare fordi du har været en uge i designerklima?

Send en kommentar