google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Jokeren på coke – Uden Relevans

29. aug. 2010

Jokeren på coke

Nu skal man jo ikke tro alt hvad der står inde på internettet, i dag kunne jeg læse at den folkekære rapper og talent 10 dommerJesper Dahl aka Jokeren indtager sin kokain via røven. Det skriver han selv på sin (betalte) internetweblog.

Chokerende alligevel når man tænker på hvor meget plads der må være i hans opblæste hoved.

En smuk rollemodel for sit afkom han er, det gælder vel alle med internetweblogs der skriver om deres børn på en nedsættende, livstræt eller irriteret måde, når barnet engang vokser op og kan se sig selv beskrevet som en lortefyldt brækmaskine så bidrager det nok næppe til familieidyllen.

En flinker fyr derimod, det er ham der Leoparddrengen Leo der har siddet og nørklet med at lave mit amatøragtige HyperTextMarkupLanguage om til noget alle internetbrowsere kan forstå.

Så nu har min blog fine fine "Del på Twitter og Facebook og sårn" knapper i bare kan trykke på når i vil dele mine geniale indlæg med andre.

Tusind tak til Leoparddrengen, giv ham lige en hånd.

Dig med babyen, skriver du nogengange noget om dit kære barn du (måske) fortryder senere?

5 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

S'lidt, Morfar - og det var altså ikke det store, tilføjelse af 6 linier eller så i det hele.

Hvad angår "babyen", nej jeg tror ikke jeg har skrevet noget, Jeg vil fortryde på det punkt. Men det vil tiden vise.

Men der tror jeg nu også det vil hjælpe at jeg (og dermed ungerne) er anonymiseret. Kan selv huske jeg blev ret harm over nogle ting min mor skrev om mig, udgivet i al offentlighed - hun skrev dem da jeg var omkring et år, og jeg var vel omkring de 10 da jeg læste det.

Det er lidt i familie med at vise baby-nøgenbilleder til den nye/potentielle kæreste ved dennes første besøg i hjemmet.

JL sagde ...

Jeg modtager masser af email adresseret til Jesper Dahl. Det havde jeg slet ikke forbundet til narren fra havnen i Hillerød.

Nå.nu skal jeg i Føtex og købe noget coke på tilbud.

Helleq sagde ...

Næh, ikke som jeg fortryder - men mine unger vil muligvis ikke synes om det, hvis de ser det...

Men hvad pokker - når de er så store at de kan finde deres mors blog, så er de vel også så store, at de er lidt ligeglade ?!

Og det er vist længe siden jeg har skrevet om deres pinligheder.

Måske jeg skulle lave en "pinlig-blog" om dem? Der er masser af gode ting.

Etstykkemedlis sagde ...

Er enig med Helleq.

Jeg har indtil videre ikke skrevet noget som jeg tror ungerne vil kunne blive kede af, eller som jeg fortryder. Jeg er tilgengæld helt sikker på at de vil græmmes over at læse om deres mors diverse eventyr med forskellige mænd. Men igen.. hvis de er gamle nok til at finde min blog, så er de også gamle nok til at forstå at deres mor har været mere end mor. Hun har været kvinde, ung og single..

Og så vil jeg da lige sige at jeg faktisk synes Jokkes skriblerier faktisk er ret så interessante..

Uden Relevans sagde ...

Tak til de få der kom med indput :)

Send en kommentar