google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Brug lige fem minutter mere ikk! – Uden Relevans

5. aug. 2011

Brug lige fem minutter mere ikk!

Har i set at man er begyndt at filme en ny sæson af TVserien 2½ Men, men Demi Moores boytoy Ashton Kutcher i hovedrollen i stedet for Charlie Sheen?

Man har åbenbart ikke kunnet samle alle tre skuespillere til et nyt fotoshoot, så man har bare klistret knægtens fjæs ind over Sheens på den nye plakat, et stykke arbejde der ser ud til at være lavet af en dement abe med brækkede fingre. Bemærk hvordan Sheens hånd stadig er på billedet, hvor den kommer ud af intetheden på mystisk vis. Brug lige fem minutter mere ikk?!
































Den anden plakat man har lavet, er her blevet udsat for lidt hærværk :)

6 kommentarer:

Bethany sagde ...

Personligt bliver jeg helt fugtig i bomuldstrussen over den mand.

Uden Relevans sagde ...

Sheen eller Kuvøse Guf?

Bethany sagde ...

Der er faktisk plads til begge. "The abyss" du ved...

Anonym sagde ...

Jeg har godt læst om det - jeg må indrømme, at jeg har meget svært ved at forestille mig 2½men uden Charlie Sheen. Altså jeg forstår overhovedet ikke, hvad ham AK skal lave???? Jeg synes de burde tigge om at få Charlie tilbage - og ellers bare droppe serien. Nå. Det er ligesom x-files uden Mulder - det gik ikke synderligt godt!

Hilsen en meget konservativ person!

Anonym sagde ...

Jeg er så enig! Ren dødssejler uden Sheen.

Dumme dåse sagde ...

Endnu en "jeg er enig" kommentar herfra.
Ashton Kutcher kan da på ingen måde leve op til Charlie Sheen, så hellere stoppe serien.

Send en kommentar