google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Fars dag – Uden Relevans

5. jun. 2013

Fars dag

Min far ville være stolt af mig, hvis han levede i dag. Det er jeg sikker på. Jeg har brudt den sociale arv, har (næsten) fået mig en uddannelse og er i disse dage ved at flytte i et hus.

Dette er ikke et selvrosende, se mig! se mig! eller et pladderromantisk, "det er synd for mig" indlæg, men det ligger nok der i mellem.
I disse dage læser jeg op på den opgave, jeg fik skrevet. læser teorien bag og samtidig pakker jeg i kasser, forsøger at rydde en urskov af en have og få noget at spise ind i mellem.

På dage som Fars dag og Mors dag bliver jeg altid lidt sentimental, jeg ville gerne kunne fortælle mine forældre, alt det jeg har nået og alt det jeg drømmer om at nå.

Så alle jer, der har en eller flere forældre at give gaver og dele tid med, nyd det! nyd det for helv!

5 kommentarer:

Gowings sagde ...

Og tillykke til dig - helt seriøst!

randiglensbo.dk sagde ...

Klap dig selv på skulderen - når nu ikke din far og mor kan gøre det. Det er godt gået og sådan noget, som forældre bliver rigtig, rigtig stolte over :-)

Randi

Line (Acq) sagde ...

Jeg synes også du har gjort det godt. Du har ændret på det, og den du er, og flyttet dig. Din far ville være stolt, og din mor med. Knus

Uffe R. B. Andersen sagde ...

Det er 15-16 år siden jeg var til fest hos dig sidst, så jeg er frisk på en housewarming ;-)

Jeg tænker nu nok, at din far og mor ville have været stolte af dig uanset, uden jeg på nogen måde vil forklejne din uddannelse og dit huskøb. Men hvis man har fulgt din blog igennem årene, så ved man jo at du også var en smart knægt for du fik uddannelse og hus - og det nåede dine forældre helt sikkert også at lure!

Uden Relevans sagde ...

Tusind tak skal i have!

Send en kommentar