google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Kaptajn Røvhat slår til igen. – Uden Relevans

13. nov. 2013

Kaptajn Røvhat slår til igen.

I dag havde jeg parkeret mit nye automobil ved den lokale fødevarepusher, inden jeg steg ud kiggede jeg rutinemæssigt mig selv over skulderen for at se om der var nogen, der var ved at parkere på pladsen ved siden af den jeg netop havde optaget.

Og Bingo!

En herre iført en sølvgrå Ford Mondeo propellerede aggressivt sit automobil ind på pladsen ved siden af min, jeg skyndte mig at lukke min dør i igen inden Kaptajn Røvhat i Mondeoen kørte den af. Jeg steg ud og sagde lidt kækt. "Det var godt jeg kiggede mig for så jeg ikke mistede min dør hva?". Hvortil Kaptajn Røvhat svarede, "Ja det skal man jo gøre".

Jeg måtte en fire -fem flabede svar igennem før det gik op for mig at han var en tabt sag, uden for pædagogisk rækkevidde og at det ovenikøbet er den internationale "Vær flink dag". Hvilket det jo burde være HVER dag.

Med en let hovedrysten gik jeg forbi ham.

Der fødes en hvert minut siger man.

1 kommentarer:

Gowings sagde ...

Sådan er det med røvhatte. De skyder op alle vegne...

Send en kommentar