google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Velkommen i de arbejdsløses rækker – Uden Relevans

5. feb. 2014

Velkommen i de arbejdsløses rækker

Så blev jeg et nummer i systemet.

Udfyld ledighedserklæring, indsend eksamensbevis, log på jobnet, udfyld CV i vores antikke system, hvor du ikke kan gemme undervejs.

Jo jo, det er ingen fest.

Heldigvis har jeg været til jobsamtale allerede. En samtale jeg synes gik godt, jeg fik fortalt hvad jeg står for og chefen fik fortalt hvad han står for. Kemien var god og jeg håber virkelig at jeg får et job, jeg kan stå op til med glæde.

For det betyder alfa og omega. At jeg har det godt, der hvor jeg arbejder, at de og jeg trives med hinanden. At der er gensidig respekt og spændende opgaver.

Skal vi krydse fingre sammen?

4 kommentarer:

randiglensbo.dk sagde ...

Det skal vi da :-)

kyllyan sagde ...

Krydser!

Fruen i Midten sagde ...

Også kryds herfra!

Gowings sagde ...

Krydse, krydse, krydse...

(...Og tænk hvis Mette Frederiksen havde det udgangspunkt at sådan har alle andre normle mennesker det også...)

Send en kommentar