google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Jordbær i tagrenden part III Dyrkningen fortsætter! – Uden Relevans

12. apr. 2015

Jordbær i tagrenden part III Dyrkningen fortsætter!

Puha det var en dejlig varm fredag hva?

Haster hjem for at se om der er sket noget, men nej...intet jordbærplanterne er blevet lidt større, men ellers intet nyt fra Vestfronten.

Men så skete dette. (klassisk clickbait).






En blomst! Jordbær i tagrende projektet har fået sin første blomst!

Jeg husker at vande, hver eneste dag ingen gødning og masser af varme i toppen af drivhuset. Det er faktisk gået ret stærkt, de jordbærplanter jeg har i højbedet står bare og stener i deres kompost, der sker intet. Jordbær i drivhuset kan virkelig anbefales!




2 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Fedest...jeg havde så ikke lige set at du havde skiftet til haveblog...jeg har allerede fundet en tagrende og et par potter frem og da jeg jo er kvinde - dog 170cm høj - så vover jeg alligevel at hænge den op i drivhuset...Så nu venter jeg også bare på at blomster og bær kommer frem...

Anonym sagde ...

SKiftet og skiftet, jeg synes at det kunne være sjovt at skrive lidt om haven. Fedt at du også er i gang med jordbær i tagrenden!

Send en kommentar